Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5876
Назва: Певні теоретичні аспекти реалізації принципу наступності під час опанування математичних дисциплін на різних рівнях освіти
Інші назви: Некоторые теоретические аспекты реализации принципа преемственности при изучении математических дисциплин на разных уровнях образования
Some theoretical aspects of realization of the principle of continuity during mastery of mathematical disciplines on different levels of education
Автори: Чепок, Олег Леонідович
Чепок, Олег Леонидович
Chepok, Oleh Leonidovych
Бєлітченко, Д. М.
Ключові слова: спадкоємність при навчанні математики
інструментальна спадкоємність
формування логічного мислення
преемственность при обучении математике
инструментальная преемственность
формирование логического мышления
continuity of mastering Mathematics
subject continuity
instrumental continuity
forming of logical thinking
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Чепок О. Л. Певні теоретичні аспекти реалізації принципу наступності під час опанування математичних дисциплін на різних рівнях освіти / О. Л. Чепок, Д. М. Бєлітченко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 166-168.
Короткий огляд (реферат): Обговорюються різні аспекти реалізації принципу наступності при навчанні математики на різних рівнях освіти. Виділяються предметний і інструментальний види наступності. Обґрунтовано, що основу предметної наступності при навчанні математики на всіх рівнях освіти повинна складати лінія формування логічного мислення учнів. Обсуждаются различные аспекты реализации принципа преемственности при обучении математике на разных уровнях образования. Выделяются предметный и инструментальный виды преемственности. Обосновано, что основу предметной преемственности при обучении математике на всех уровнях образования должна составлять линия формирования логического мышления учащихся. Different aspects of realization of the principle of continuity during mastering Mathematics on different levels of education are discussed. Subject continuity and instrumental continuity are marked out. It is grounded that the line of forming student’s logical thinking must form the base of the subject continuity on all levels of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5876
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chepok Oleh, Belitchenko Dmitriy.pdf931.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.