Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧепок, Олег Леонідович-
dc.contributor.authorЧепок, Олег Леонидович-
dc.contributor.authorChepok, Oleh Leonidovych-
dc.contributor.authorБєлітченко, Д. М.-
dc.date.accessioned2020-01-15T11:07:17Z-
dc.date.available2020-01-15T11:07:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧепок О. Л. Певні теоретичні аспекти реалізації принципу наступності під час опанування математичних дисциплін на різних рівнях освіти / О. Л. Чепок, Д. М. Бєлітченко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 166-168.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5876-
dc.description.abstractОбговорюються різні аспекти реалізації принципу наступності при навчанні математики на різних рівнях освіти. Виділяються предметний і інструментальний види наступності. Обґрунтовано, що основу предметної наступності при навчанні математики на всіх рівнях освіти повинна складати лінія формування логічного мислення учнів. Обсуждаются различные аспекты реализации принципа преемственности при обучении математике на разных уровнях образования. Выделяются предметный и инструментальный виды преемственности. Обосновано, что основу предметной преемственности при обучении математике на всех уровнях образования должна составлять линия формирования логического мышления учащихся. Different aspects of realization of the principle of continuity during mastering Mathematics on different levels of education are discussed. Subject continuity and instrumental continuity are marked out. It is grounded that the line of forming student’s logical thinking must form the base of the subject continuity on all levels of education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectспадкоємність при навчанні математикиuk
dc.subjectінструментальна спадкоємністьuk
dc.subjectформування логічного мисленняuk
dc.subjectпреемственность при обучении математикеuk
dc.subjectинструментальная преемственностьuk
dc.subjectформирование логического мышленияuk
dc.subjectcontinuity of mastering Mathematicsuk
dc.subjectsubject continuityuk
dc.subjectinstrumental continuityuk
dc.subjectforming of logical thinkinguk
dc.titleПевні теоретичні аспекти реалізації принципу наступності під час опанування математичних дисциплін на різних рівнях освітиuk
dc.title.alternativeНекоторые теоретические аспекты реализации принципа преемственности при изучении математических дисциплин на разных уровнях образованияuk
dc.title.alternativeSome theoretical aspects of realization of the principle of continuity during mastery of mathematical disciplines on different levels of educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chepok Oleh, Belitchenko Dmitriy.pdf931.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.