Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5576
Назва: Communicative approach to development of future preschool teachers’ speech expressive-ness
Інші назви: Комунікативний підхід до увиразнення професійного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Автори: Kovtun, Olena Vitaliyivna
Ковтун, Олена Віталіївна
Ключові слова: communicative approach
communicativeness
expressiveness of speech
future preschool teachers
language teaching
комунікативний підхід
комунікативність
майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Kovtun. O. Communicative approach to development of future preschool teachers’ speech expressive-ness / O. Kovtun // Наука і освіта. – 2015. – № 6. – С.155-160.
Короткий огляд (реферат): The article outlines basic stages of the development of the communicative approach to language teaching, pro- vides historical research of the development of communicative linguistics. The essence of such key concepts of the communicative approach as “communicativeness” and “communicative approach” is studied. It is stated in the article that communicative paradigm of language teaching has frequently changed within 50 years of its development; it has been enriched by personality-oriented, cultural, cognitive approaches to language teaching. The advantages of using communicative approach to the development of the expressiveness of future preschool teachers’ speech are proved. Communicative approach to the development of the future preschool teachers’ speech provides professionally directed speech development of the students, proves necessity of students training on the basis of communicative situations, makes the training process close to conditions in which real professional and speech activity of future teachers of pre- school educational institutions occurs.У статті проаналізовано етапи зародження комунікативного підходу, подано історичний екскурс у станов- лення комунікативної лінгвістики. Схарактеризовано сутність ключових понять комунікативного підходу: «ко- мунікативність», «комунікативний підхід». Розглянуто переваги використання комунікативного підходу в уви- разненні мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Головне завдання комунікативного підходу – формування комунікативно компетентної особистості, здатної вільно та легко висловлюватися з будь- яких питань, виявляючи високий рівень мовної культури, дбаючи про якості свого мовлення. Основним поло- женням комунікативної методики навчання мови є теорія мовленнєвої діяльності, мовленнєве спілкування (йо- го одиниці, функції), основні комунікативні компетенції. Застосування комунікативного підходу в увиразненні мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів полягає у забезпеченні умов для навчання спілкування і комунікації, що відбувається на основі мовленнєвих ситуацій і реалізується в навчальному проце- сі у формі комунікативних / мовленнєвих актів, фреймів і дискурсів (текстів / дискурсивних практик). Комуні- кативний підхід тісно пов’язаний зі змістом матеріалу, пропонованого для обговорення, тому що основними (але не єдиними) критеріями природного спілкування є інформативність і предметний зміст. При цьому у вищій школі текстовий матеріал може бути визнаний прийнятним лише тоді, коли він: 1) має професійну чи загально- людську цінність, 2) відзначається доступністю для розуміння, 3) викликає внутрішню потребу в його обгово- ренні. Професійно-мовленнєва підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів буде успіш- ною тільки в тому разі, якщо у процесі навчання послідовно реалізується принцип добору текстового матеріалу з урахуванням професійної орієнтації студентів. Організація навчального процесу у майбутніх вихователів до- шкільних навчальних закладів повинна спрямовуватися на розв’язання комунікативних завдань. Комунікатив- ний підхід в увиразненні мовлення майбутніх вихователів забезпечує: професійно-мовленнєву спрямованість мовного розвитку; регламентує доцільність організації комунікативно-мовленнєвих ситуацій, в яких якнайпов-ніше розкривається мовний потенціал особистості; допомагає наближувати процес розвитку виразності мов- лення до умов професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.В
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5576
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovtun.pdf237.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.