Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKovtun, Olena Vitaliyivna-
dc.contributor.authorКовтун, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-01-08T12:34:40Z-
dc.date.available2020-01-08T12:34:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationKovtun. O. Communicative approach to development of future preschool teachers’ speech expressive-ness / O. Kovtun // Наука і освіта. – 2015. – № 6. – С.155-160.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5576-
dc.description.abstractThe article outlines basic stages of the development of the communicative approach to language teaching, pro- vides historical research of the development of communicative linguistics. The essence of such key concepts of the communicative approach as “communicativeness” and “communicative approach” is studied. It is stated in the article that communicative paradigm of language teaching has frequently changed within 50 years of its development; it has been enriched by personality-oriented, cultural, cognitive approaches to language teaching. The advantages of using communicative approach to the development of the expressiveness of future preschool teachers’ speech are proved. Communicative approach to the development of the future preschool teachers’ speech provides professionally directed speech development of the students, proves necessity of students training on the basis of communicative situations, makes the training process close to conditions in which real professional and speech activity of future teachers of pre- school educational institutions occurs.У статті проаналізовано етапи зародження комунікативного підходу, подано історичний екскурс у станов- лення комунікативної лінгвістики. Схарактеризовано сутність ключових понять комунікативного підходу: «ко- мунікативність», «комунікативний підхід». Розглянуто переваги використання комунікативного підходу в уви- разненні мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Головне завдання комунікативного підходу – формування комунікативно компетентної особистості, здатної вільно та легко висловлюватися з будь- яких питань, виявляючи високий рівень мовної культури, дбаючи про якості свого мовлення. Основним поло- женням комунікативної методики навчання мови є теорія мовленнєвої діяльності, мовленнєве спілкування (йо- го одиниці, функції), основні комунікативні компетенції. Застосування комунікативного підходу в увиразненні мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів полягає у забезпеченні умов для навчання спілкування і комунікації, що відбувається на основі мовленнєвих ситуацій і реалізується в навчальному проце- сі у формі комунікативних / мовленнєвих актів, фреймів і дискурсів (текстів / дискурсивних практик). Комуні- кативний підхід тісно пов’язаний зі змістом матеріалу, пропонованого для обговорення, тому що основними (але не єдиними) критеріями природного спілкування є інформативність і предметний зміст. При цьому у вищій школі текстовий матеріал може бути визнаний прийнятним лише тоді, коли він: 1) має професійну чи загально- людську цінність, 2) відзначається доступністю для розуміння, 3) викликає внутрішню потребу в його обгово- ренні. Професійно-мовленнєва підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів буде успіш- ною тільки в тому разі, якщо у процесі навчання послідовно реалізується принцип добору текстового матеріалу з урахуванням професійної орієнтації студентів. Організація навчального процесу у майбутніх вихователів до- шкільних навчальних закладів повинна спрямовуватися на розв’язання комунікативних завдань. Комунікатив- ний підхід в увиразненні мовлення майбутніх вихователів забезпечує: професійно-мовленнєву спрямованість мовного розвитку; регламентує доцільність організації комунікативно-мовленнєвих ситуацій, в яких якнайпов-ніше розкривається мовний потенціал особистості; допомагає наближувати процес розвитку виразності мов- лення до умов професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.Вuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectcommunicative approachuk
dc.subjectcommunicativenessuk
dc.subjectexpressiveness of speechuk
dc.subjectfuture preschool teachersuk
dc.subjectlanguage teachinguk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectкомунікативністьuk
dc.subjectмайбутні вихователі дошкільних навчальних закладівuk
dc.titleCommunicative approach to development of future preschool teachers’ speech expressive-nessuk
dc.title.alternativeКомунікативний підхід до увиразнення професійного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovtun.pdf237.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.