Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5571
Назва: Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду
Інші назви: Structure and content of quasi-professional experience
Автори: Синевич, Інна Сергіївна
Synevych, Inna
Ключові слова: досвід
структура
квазіпрофесійний досвід
майбутній вчитель музичного мистецтва
experience
structure
quasi-professional experience
future teacher of Musical Arts
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Синевич І. С. Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду / І. С. Синевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 53-60.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофесійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музично-педагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стійкості професійної мотивації студентів та формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта. The content of quasi-professional activity of future teachers of Musical Arts has been disclosed. It has been determined that students’ formation of quasi-professional activity through their quasi-professional activity within the educational process provides the modelling of situations where future specialists can practice in successful implementation of educational functions of the teacher on the basis of gained knowledge and experience. It has been noted that the process of quasi-professional experience formation also contributes to the growth of the creative and cognitive activities, stability of students’ professional motivation providing the development of their positive, value-centre attitudes towards the profession of the Music teacher.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5571
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf296.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.