Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиневич, Інна Сергіївна-
dc.contributor.authorSynevych, Inna-
dc.date.accessioned2020-01-08T09:40:46Z-
dc.date.available2020-01-08T09:40:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСиневич І. С. Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду / І. С. Синевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 53-60.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5571-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофесійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музично-педагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стійкості професійної мотивації студентів та формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта. The content of quasi-professional activity of future teachers of Musical Arts has been disclosed. It has been determined that students’ formation of quasi-professional activity through their quasi-professional activity within the educational process provides the modelling of situations where future specialists can practice in successful implementation of educational functions of the teacher on the basis of gained knowledge and experience. It has been noted that the process of quasi-professional experience formation also contributes to the growth of the creative and cognitive activities, stability of students’ professional motivation providing the development of their positive, value-centre attitudes towards the profession of the Music teacher.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдосвідuk
dc.subjectструктураuk
dc.subjectквазіпрофесійний досвідuk
dc.subjectмайбутній вчитель музичного мистецтваuk
dc.subjectexperienceuk
dc.subjectstructureuk
dc.subjectquasi-professional experienceuk
dc.subjectfuture teacher of Musical Artsuk
dc.titleСтруктура та зміст квазіпрофесійного досвідуuk
dc.title.alternativeStructure and content of quasi-professional experienceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf296.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.