Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/540
Назва: Професійна підготовка вчителя у системі педагогічної освіти Англії і Шотландії
Інші назви: Teacher professional training in the education systems of England and Scotland
Автори: Соколова, Алла Вікторівна
Sokolova, Alla Viktoryvna
Ключові слова: професіоналізм
модель
зміст
технологія
методи навчання
порівняльний аналіз
творче використання
professionalism
model activity
structure
content
technology
training form
experience
Дата публікації: 2008
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Соколова, А. В. Професійна підготовка вчителя у системі педагогічної освіти Англії і Шотландії [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Алла Вікторівна Соколова; наук. кер. Р. І. Хмелюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 201 с.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу науково-педагогічних джерел і офіційних документів визначено тенденції і напрями розвитку теорії і практики підготовки вчителя в Англії та Шотландії. Схарактеризовано розвиток й особливості, етапи реформування системи педагогічної освіти Англії і Шотландії. On the basis of detailed analysis of the scientific pedagogical literature and normative documents, the tendencies and directions of developing theory and practice of teacher training are designated. Developing features and phases of reform of the education systems of England and Scotland are characterized. Models of teacher training and skills are analysed with regard to the requirements of the following organizations: Department for Innovation, Universities and Skills and The Scottish Executive Education Department.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/540
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соколова Алла Вікторівна.pdf876.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.