Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5353
Назва: Речь как субъектная полифункциональная система психики: определение подхода и основных понятий
Автори: Велитченко, Леонід Кирилович
Велитченко, Леонид Кириллович
Velytchenko, Leonid Kyrylovych
Ключові слова: мовлення
мовленнєвий розвиток
суб'єктність
діалектичні суперечності мовленнєвого розвитку
речь
речевое развитие
субъектность
диалектические противоречия речевого развития
speech
speech development
subjectiveness
dialectical contradictions of speech development
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Велитченко Л. К. Речь как субъектная полифункциональная система психики: определение подхода и основных понятий / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 13-17.
Короткий огляд (реферат): Мовний розвиток розглядається як вища психічна функція у складі загальної психологічної системи, що забезпечує взаємодію дитини з довкіллям, в якій відбита логіка онтогенезу суб'єктності індивіда. Речевое развитие рассматривается как высшая психическая функция в составе общей психологической системы, обеспечивающей взаимодействие ребенка с окружением, в которой отражена логика онтогенеза субъектности индивида. Speech development is treated to be the highest psychical function inside general psychological system providing co-operation between a child and surroundings, which reflects the logics of ontogenesis of individual’s subjectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5353
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Velitchenko.pdf174.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.