Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5353
Назва: | Речь как субъектная полифункциональная система психики: определение подхода и основных понятий |
Автори: | Велитченко, Леонід Кирилович Велитченко, Леонид Кириллович Velytchenko, Leonid Kyrylovych |
Ключові слова: | мовлення мовленнєвий розвиток суб'єктність діалектичні суперечності мовленнєвого розвитку речь речевое развитие субъектность диалектические противоречия речевого развития speech speech development subjectiveness dialectical contradictions of speech development |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Велитченко Л. К. Речь как субъектная полифункциональная система психики: определение подхода и основных понятий / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 13-17. |
Короткий огляд (реферат): | Мовний розвиток розглядається як вища психічна функція у складі загальної психологічної системи, що забезпечує взаємодію дитини з довкіллям, в якій відбита логіка онтогенезу суб'єктності індивіда. Речевое развитие рассматривается как высшая психическая функция в составе общей психологической системы, обеспечивающей взаимодействие ребенка с окружением, в которой отражена логика онтогенеза субъектности индивида. Speech development is treated to be the highest psychical function inside general psychological system providing co-operation between a child and surroundings, which reflects the logics of ontogenesis of individual’s subjectiveness. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5353 |
Розташовується у зібраннях: | 2008 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Velitchenko.pdf | 174.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.