Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5325
Назва: Феномен емоційності у музично-виконавському процесі майбутнього вчителя музики
Інші назви: Феномен эмоциональности в музыкально-исполнительском процессе будущего учителя музыки
Phenomenon of emotionality in music and performing process of future music teacher
Автори: Чень, Чень
Cheng, Cheng
Ключові слова: емоції
типи емоцій
емоційність
художній темперамент
мотивація
ціннісне ставлення
эмоции
типа эмоций
эмоциональность
художественный темперамент
мотивация
ценностное отношение
emotions
types of emotions
emotionality
artistic temperament
motivation
value attitude
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Чень Чень. Феномен емоційності у музично-виконавському процесі майбутнього вчителя музики / Чень Чень // Наука і освіта. - №2. - 2015. - С.119-123
Короткий огляд (реферат): У статті уточнюється поняття емоційності в контексті музично-виконавської діяльності майбутнього вчителя музики. Емоційність представлена як багатоаспектний феномен, що виконує декілька функцій у виконавській діяльності вчителя. Вона має певну залежність від психологічного типу людини, проте на емоційність музично-виконавського процесу впливають фактори об`єктивного характеру: професійний рівень осягнення емоційно-смислового навантаження музичної інтонації, адекватність відчуття та переживання домінуючої емоції, яка покладена в основу образу твору. Подаються функції, які виконує емоційність в діяльності вчителя музики-виконавця.В статье уточняется понятие эмоциональности в контексте музыкально-исполнительской деятельности будущего учителя музыки. Эмоциональность представлена ​​как многоаспектный феномен, выполняет несколько функций в исполнительской деятельности учителя. Она имеет определенную зависимость от психологического типа человека, однако на эмоциональность музыкально-исполнительского процесса влияют факторы объективного характера профессиональный уровень постижения эмоционально-смысловой нагрузки музыкальной интонации, адекватность ощущение и переживание доминирующей эмоции, которая положена в основу образа произведения. Подаются функции, которые выполняет эмоциональность в деятельности учителя музыки-исполнителя.The article clarifies the notion of emotionality in the context of music-performing activity of a future music teacher. Emotionality is presented as a multidimensional phenomenon that performs several functions in the teacher's performance. It has a certain dependence on the psychological type of person, but the emotionality of the music-performance process is influenced by factors of objective nature: professional level of comprehension of emotional-semantic load of musical intonation, adequacy of feeling and experience of the dominant emotion, which is the basis of the image of the work. Features that exert emotionality in the activities of a music teacher are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5325
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cheng .pdf224.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.