Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5325
Title: Феномен емоційності у музично-виконавському процесі майбутнього вчителя музики
Other Titles: Феномен эмоциональности в музыкально-исполнительском процессе будущего учителя музыки
Phenomenon of emotionality in music and performing process of future music teacher
Authors: Чень, Чень
Cheng, Cheng
Keywords: емоції
типи емоцій
емоційність
художній темперамент
мотивація
ціннісне ставлення
эмоции
типа эмоций
эмоциональность
художественный темперамент
мотивация
ценностное отношение
emotions
types of emotions
emotionality
artistic temperament
motivation
value attitude
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Чень Чень. Феномен емоційності у музично-виконавському процесі майбутнього вчителя музики / Чень Чень // Наука і освіта. - №2. - 2015. - С.119-123
Abstract: У статті уточнюється поняття емоційності в контексті музично-виконавської діяльності майбутнього вчителя музики. Емоційність представлена як багатоаспектний феномен, що виконує декілька функцій у виконавській діяльності вчителя. Вона має певну залежність від психологічного типу людини, проте на емоційність музично-виконавського процесу впливають фактори об`єктивного характеру: професійний рівень осягнення емоційно-смислового навантаження музичної інтонації, адекватність відчуття та переживання домінуючої емоції, яка покладена в основу образу твору. Подаються функції, які виконує емоційність в діяльності вчителя музики-виконавця.В статье уточняется понятие эмоциональности в контексте музыкально-исполнительской деятельности будущего учителя музыки. Эмоциональность представлена ​​как многоаспектный феномен, выполняет несколько функций в исполнительской деятельности учителя. Она имеет определенную зависимость от психологического типа человека, однако на эмоциональность музыкально-исполнительского процесса влияют факторы объективного характера профессиональный уровень постижения эмоционально-смысловой нагрузки музыкальной интонации, адекватность ощущение и переживание доминирующей эмоции, которая положена в основу образа произведения. Подаются функции, которые выполняет эмоциональность в деятельности учителя музыки-исполнителя.The article clarifies the notion of emotionality in the context of music-performing activity of a future music teacher. Emotionality is presented as a multidimensional phenomenon that performs several functions in the teacher's performance. It has a certain dependence on the psychological type of person, but the emotionality of the music-performance process is influenced by factors of objective nature: professional level of comprehension of emotional-semantic load of musical intonation, adequacy of feeling and experience of the dominant emotion, which is the basis of the image of the work. Features that exert emotionality in the activities of a music teacher are presented.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5325
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cheng .pdf224.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.