Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧень, Чень-
dc.contributor.authorCheng, Cheng-
dc.date.accessioned2019-12-09T13:47:58Z-
dc.date.available2019-12-09T13:47:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЧень Чень. Феномен емоційності у музично-виконавському процесі майбутнього вчителя музики / Чень Чень // Наука і освіта. - №2. - 2015. - С.119-123uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5325-
dc.description.abstractУ статті уточнюється поняття емоційності в контексті музично-виконавської діяльності майбутнього вчителя музики. Емоційність представлена як багатоаспектний феномен, що виконує декілька функцій у виконавській діяльності вчителя. Вона має певну залежність від психологічного типу людини, проте на емоційність музично-виконавського процесу впливають фактори об`єктивного характеру: професійний рівень осягнення емоційно-смислового навантаження музичної інтонації, адекватність відчуття та переживання домінуючої емоції, яка покладена в основу образу твору. Подаються функції, які виконує емоційність в діяльності вчителя музики-виконавця.В статье уточняется понятие эмоциональности в контексте музыкально-исполнительской деятельности будущего учителя музыки. Эмоциональность представлена ​​как многоаспектный феномен, выполняет несколько функций в исполнительской деятельности учителя. Она имеет определенную зависимость от психологического типа человека, однако на эмоциональность музыкально-исполнительского процесса влияют факторы объективного характера профессиональный уровень постижения эмоционально-смысловой нагрузки музыкальной интонации, адекватность ощущение и переживание доминирующей эмоции, которая положена в основу образа произведения. Подаются функции, которые выполняет эмоциональность в деятельности учителя музыки-исполнителя.The article clarifies the notion of emotionality in the context of music-performing activity of a future music teacher. Emotionality is presented as a multidimensional phenomenon that performs several functions in the teacher's performance. It has a certain dependence on the psychological type of person, but the emotionality of the music-performance process is influenced by factors of objective nature: professional level of comprehension of emotional-semantic load of musical intonation, adequacy of feeling and experience of the dominant emotion, which is the basis of the image of the work. Features that exert emotionality in the activities of a music teacher are presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectтипи емоційuk
dc.subjectемоційністьuk
dc.subjectхудожній темпераментuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectціннісне ставленняuk
dc.subjectэмоцииuk
dc.subjectтипа эмоцийuk
dc.subjectэмоциональностьuk
dc.subjectхудожественный темпераментuk
dc.subjectмотивацияuk
dc.subjectценностное отношениеuk
dc.subjectemotionsuk
dc.subjecttypes of emotionsuk
dc.subjectemotionalityuk
dc.subjectartistic temperamentuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectvalue attitudeuk
dc.titleФеномен емоційності у музично-виконавському процесі майбутнього вчителя музикиuk
dc.title.alternativeФеномен эмоциональности в музыкально-исполнительском процессе будущего учителя музыкиuk
dc.title.alternativePhenomenon of emotionality in music and performing process of future music teacheruk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cheng .pdf224.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.