Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5315
Назва: Формування у молодших школярів умінь розв’язувати прості задачі
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: вміння вирішувати завдання
сюжетні завдання з математики
прості задачі
Дата публікації: 2004
Видавництво: Дніпропетровськ: Наука і освіта
Бібліографічний опис: Cкворцова С. О. Формування у молодших школярів умінь розв’язувати прості задачі / С. О. Cкворцова // Матеріали III міжнародної науково-практичної конференції «Динаміка наукових досліджень 2004». Педагогіка. - Том 30. - Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. - С. 23-26.
Короткий огляд (реферат): Першим ступенем у оволодінні узагальненим умінням розв’язувати сюжетні математичні задачі є оволодіння умінням розв’язувати прості задачі, при розв’язанні яких арифметична дія обирається один раз. У шкільній практиці можна спостерігати такий факт, коли першокласники швидко і майже добре розв’язують прості задачі, а якщо припускають помилки, то без зайвих труднощів їх вправляють. Але у подальшому навчанні (коли учні познайомляться з наступними двома арифметичними діями – множенням і діленням) виникають великі труднощі у розв’язанні простих задач. На наш погляд цю проблему заздалегідь запрограмовано існуючим підходом до розв’язання простих задач: вчителя задовольняє тільки вірна відповідь, тоді як шлях міркування при виборі арифметичної дії лишається прихованим.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5315
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya u molodshyx shkolyariv umin rozvyazuvaty prosti zadachi.pdf313.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.