Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2019-12-09T09:54:52Z-
dc.date.available2019-12-09T09:54:52Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationCкворцова С. О. Формування у молодших школярів умінь розв’язувати прості задачі / С. О. Cкворцова // Матеріали III міжнародної науково-практичної конференції «Динаміка наукових досліджень 2004». Педагогіка. - Том 30. - Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. - С. 23-26.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5315-
dc.description.abstractПершим ступенем у оволодінні узагальненим умінням розв’язувати сюжетні математичні задачі є оволодіння умінням розв’язувати прості задачі, при розв’язанні яких арифметична дія обирається один раз. У шкільній практиці можна спостерігати такий факт, коли першокласники швидко і майже добре розв’язують прості задачі, а якщо припускають помилки, то без зайвих труднощів їх вправляють. Але у подальшому навчанні (коли учні познайомляться з наступними двома арифметичними діями – множенням і діленням) виникають великі труднощі у розв’язанні простих задач. На наш погляд цю проблему заздалегідь запрограмовано існуючим підходом до розв’язання простих задач: вчителя задовольняє тільки вірна відповідь, тоді як шлях міркування при виборі арифметичної дії лишається прихованим.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДніпропетровськ: Наука і освітаuk
dc.subjectвміння вирішувати завданняuk
dc.subjectсюжетні завдання з математикиuk
dc.subjectпрості задачіuk
dc.titleФормування у молодших школярів умінь розв’язувати прості задачіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuvannya u molodshyx shkolyariv umin rozvyazuvaty prosti zadachi.pdf313.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.