Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5315
Title: Формування у молодших школярів умінь розв’язувати прості задачі
Authors: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Keywords: вміння вирішувати завдання
сюжетні завдання з математики
прості задачі
Issue Date: 2004
Publisher: Дніпропетровськ: Наука і освіта
Citation: Cкворцова С. О. Формування у молодших школярів умінь розв’язувати прості задачі / С. О. Cкворцова // Матеріали III міжнародної науково-практичної конференції «Динаміка наукових досліджень 2004». Педагогіка. - Том 30. - Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. - С. 23-26.
Abstract: Першим ступенем у оволодінні узагальненим умінням розв’язувати сюжетні математичні задачі є оволодіння умінням розв’язувати прості задачі, при розв’язанні яких арифметична дія обирається один раз. У шкільній практиці можна спостерігати такий факт, коли першокласники швидко і майже добре розв’язують прості задачі, а якщо припускають помилки, то без зайвих труднощів їх вправляють. Але у подальшому навчанні (коли учні познайомляться з наступними двома арифметичними діями – множенням і діленням) виникають великі труднощі у розв’язанні простих задач. На наш погляд цю проблему заздалегідь запрограмовано існуючим підходом до розв’язання простих задач: вчителя задовольняє тільки вірна відповідь, тоді як шлях міркування при виборі арифметичної дії лишається прихованим.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5315
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuvannya u molodshyx shkolyariv umin rozvyazuvaty prosti zadachi.pdf313.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.