Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5281
Назва: Інтеграція як дидактичний принцип в навчанні фізики
Інші назви: Integration as a didactic principle in teaching physics
Интеграция как дидактический принцип в обучении физики
Автори: Толпекіна, Галина Миколаївна
Толпекина, Галина Николаевна
Tolpekina, Halyna Mykolayivna
Мельникова, Я. А.
Ключові слова: інтеграція в навчанні
навчання фізики
межпредметні зв’язки
принцип інтеграції
интеграция в обучении
обучение физики
межпредметные связи
принцип интеграции
integration in training
physics training
cross-curricular links
principle of integration
the beginning of physics
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Бібліографічний опис: 14. Мельникова Я. А. Інтеграція як дидактичний принцип в навчанні фізики / Я. А. Мельникова, Толпекіна Г. М. // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 90-91.
Короткий огляд (реферат): Розкрита актуальність інтеграції в навчальний процес та шляхи реалізації принципу інтеграції. Інтеграція вважається необхідним дидактичним засобом, за допомогою якого можливо створити в учнів цілісну картину світу. Через інтеграцію здійснюється особистісно зорієнтований підхід до навчання. Раскрыта актуальность интеграции в учебный процесс и пути реализации принципа интеграции. Интеграция считается необходимым дидактическим средством, с помощью которого можно создать у учащихся целостную картину мира. Через интеграцию осуществляется личностно ориентированный подход к обучению. The relevance of integration into the educational process and ways of implementing the principle of integration are revealed. Integration is considered a necessary didactic tool by which it is possible to create a holistic picture of the world in students. Integration takes a person-centered approach to learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5281
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tolpekina, Halyna Mykolayivna.pdf471.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.