Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5281
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТолпекіна, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorТолпекина, Галина Николаевна-
dc.contributor.authorTolpekina, Halyna Mykolayivna-
dc.contributor.authorМельникова, Я. А.-
dc.date.accessioned2019-12-05T11:43:56Z-
dc.date.available2019-12-05T11:43:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citation14. Мельникова Я. А. Інтеграція як дидактичний принцип в навчанні фізики / Я. А. Мельникова, Толпекіна Г. М. // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 90-91.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5281-
dc.description.abstractРозкрита актуальність інтеграції в навчальний процес та шляхи реалізації принципу інтеграції. Інтеграція вважається необхідним дидактичним засобом, за допомогою якого можливо створити в учнів цілісну картину світу. Через інтеграцію здійснюється особистісно зорієнтований підхід до навчання. Раскрыта актуальность интеграции в учебный процесс и пути реализации принципа интеграции. Интеграция считается необходимым дидактическим средством, с помощью которого можно создать у учащихся целостную картину мира. Через интеграцию осуществляется личностно ориентированный подход к обучению. The relevance of integration into the educational process and ways of implementing the principle of integration are revealed. Integration is considered a necessary didactic tool by which it is possible to create a holistic picture of the world in students. Integration takes a person-centered approach to learning.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectінтеграція в навчанніuk
dc.subjectнавчання фізикиuk
dc.subjectмежпредметні зв’язкиuk
dc.subjectпринцип інтеграціїuk
dc.subjectинтеграция в обученииuk
dc.subjectобучение физикиuk
dc.subjectмежпредметные связиuk
dc.subjectпринцип интеграцииuk
dc.subjectintegration in traininguk
dc.subjectphysics traininguk
dc.subjectcross-curricular linksuk
dc.subjectprinciple of integrationuk
dc.subjectthe beginning of physicsuk
dc.titleІнтеграція як дидактичний принцип в навчанні фізикиuk
dc.title.alternativeIntegration as a didactic principle in teaching physicsuk
dc.title.alternativeИнтеграция как дидактический принцип в обучении физикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tolpekina, Halyna Mykolayivna.pdf471.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.