Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5281
Title: Інтеграція як дидактичний принцип в навчанні фізики
Other Titles: Integration as a didactic principle in teaching physics
Интеграция как дидактический принцип в обучении физики
Authors: Толпекіна, Галина Миколаївна
Толпекина, Галина Николаевна
Tolpekina, Halyna Mykolayivna
Мельникова, Я. А.
Keywords: інтеграція в навчанні
навчання фізики
межпредметні зв’язки
принцип інтеграції
интеграция в обучении
обучение физики
межпредметные связи
принцип интеграции
integration in training
physics training
cross-curricular links
principle of integration
the beginning of physics
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Citation: 14. Мельникова Я. А. Інтеграція як дидактичний принцип в навчанні фізики / Я. А. Мельникова, Толпекіна Г. М. // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 90-91.
Abstract: Розкрита актуальність інтеграції в навчальний процес та шляхи реалізації принципу інтеграції. Інтеграція вважається необхідним дидактичним засобом, за допомогою якого можливо створити в учнів цілісну картину світу. Через інтеграцію здійснюється особистісно зорієнтований підхід до навчання. Раскрыта актуальность интеграции в учебный процесс и пути реализации принципа интеграции. Интеграция считается необходимым дидактическим средством, с помощью которого можно создать у учащихся целостную картину мира. Через интеграцию осуществляется личностно ориентированный подход к обучению. The relevance of integration into the educational process and ways of implementing the principle of integration are revealed. Integration is considered a necessary didactic tool by which it is possible to create a holistic picture of the world in students. Integration takes a person-centered approach to learning.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5281
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tolpekina, Halyna Mykolayivna.pdf471.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.