Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5151
Назва: Оценка речевого развития у старших дошкольников и основные направления коррекционо-профилактической работы по предупреждению дисграфии
Інші назви: Оцінка мовного розвитку у старших дошкільників і основні напрямки корекційно-профілактичної роботи з попередження дисграфії
Assessment of speech development in senior preschoolers and the main directions of correctional work to prevent dysgraphia
Автори: Бербега, Е. И.
Бербега, О. І.
Berbega, O. I.
Ключові слова: дисграфия
дисграфія
dysgraphia
дисграфия у детей дошкольного возраста
дисграфія у дітей дошкільного віку
dysgraphia in preschool children
языковое развитие
мовний розвиток
language development
коррекционно-профилактическая работа
корекційно-профілактична робота
corrective and preventive work
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Бербега Е. И. Оценка речевого развития у старших дошкольников и основные направления коррекционо-профилактической работы по предупреждению дисграфии / Е. И. Бербега // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 143-145.
Короткий огляд (реферат): В статье подчеркивается актуальность разработки проблемы профилактики дисграфии у детей дошкольного возраста и содержатся конкретные методические рекомендации, как по выявлению, так и по устранению предпосылок ее развития до начала обучение ребенка грамоте и достаточно освещены современные положения о критериях оценки речевого развития у ребенка и указаны основные направления проведения коррекционной профилактической работы с дошкольниками с целью предупреждения дисграфии у детей. У статті підкреслюється актуальність розробки проблеми профілактики дисграфії у дітей дошкільного віку і містяться конкретні методичні рекомендації, як по виявленню, так і по усуненню передумов її розвитку до початку навчання дитини грамоті й достатньо висвітлені сучасні положення щодо критеріїв оцінки мовного розвитку у дитини і вказані основні напрями проведення корекційної профілактичної роботи з дошкільниками з метою упередження дисграфії у дітей. The article substantiates the actuality of investigating the problem of preventing disgraphy of pre-schoolers and suggests specific methodical references concerning both discovering and elimination of preconditions of its development before a child’s getting acquainted with grammar. The author presents modern theses concerning criteria of estimation of child’s speech development and points out some principal directions of preventive corrective activities with pre-schoolers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5151
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47.pdf150.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.