Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5151
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бербега, Е. И. | - |
dc.contributor.author | Бербега, О. І. | - |
dc.contributor.author | Berbega, O. I. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T08:29:17Z | - |
dc.date.available | 2019-12-02T08:29:17Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Бербега Е. И. Оценка речевого развития у старших дошкольников и основные направления коррекционо-профилактической работы по предупреждению дисграфии / Е. И. Бербега // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 143-145. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5151 | - |
dc.description.abstract | В статье подчеркивается актуальность разработки проблемы профилактики дисграфии у детей дошкольного возраста и содержатся конкретные методические рекомендации, как по выявлению, так и по устранению предпосылок ее развития до начала обучение ребенка грамоте и достаточно освещены современные положения о критериях оценки речевого развития у ребенка и указаны основные направления проведения коррекционной профилактической работы с дошкольниками с целью предупреждения дисграфии у детей. У статті підкреслюється актуальність розробки проблеми профілактики дисграфії у дітей дошкільного віку і містяться конкретні методичні рекомендації, як по виявленню, так і по усуненню передумов її розвитку до початку навчання дитини грамоті й достатньо висвітлені сучасні положення щодо критеріїв оцінки мовного розвитку у дитини і вказані основні напрями проведення корекційної профілактичної роботи з дошкільниками з метою упередження дисграфії у дітей. The article substantiates the actuality of investigating the problem of preventing disgraphy of pre-schoolers and suggests specific methodical references concerning both discovering and elimination of preconditions of its development before a child’s getting acquainted with grammar. The author presents modern theses concerning criteria of estimation of child’s speech development and points out some principal directions of preventive corrective activities with pre-schoolers. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | дисграфия | uk |
dc.subject | дисграфія | uk |
dc.subject | dysgraphia | uk |
dc.subject | дисграфия у детей дошкольного возраста | uk |
dc.subject | дисграфія у дітей дошкільного віку | uk |
dc.subject | dysgraphia in preschool children | uk |
dc.subject | языковое развитие | uk |
dc.subject | мовний розвиток | uk |
dc.subject | language development | uk |
dc.subject | коррекционно-профилактическая работа | uk |
dc.subject | корекційно-профілактична робота | uk |
dc.subject | corrective and preventive work | uk |
dc.title | Оценка речевого развития у старших дошкольников и основные направления коррекционо-профилактической работы по предупреждению дисграфии | uk |
dc.title.alternative | Оцінка мовного розвитку у старших дошкільників і основні напрямки корекційно-профілактичної роботи з попередження дисграфії | uk |
dc.title.alternative | Assessment of speech development in senior preschoolers and the main directions of correctional work to prevent dysgraphia | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2006 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.