Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5151
Title: | Оценка речевого развития у старших дошкольников и основные направления коррекционо-профилактической работы по предупреждению дисграфии |
Other Titles: | Оцінка мовного розвитку у старших дошкільників і основні напрямки корекційно-профілактичної роботи з попередження дисграфії Assessment of speech development in senior preschoolers and the main directions of correctional work to prevent dysgraphia |
Authors: | Бербега, Е. И. Бербега, О. І. Berbega, O. I. |
Keywords: | дисграфия дисграфія dysgraphia дисграфия у детей дошкольного возраста дисграфія у дітей дошкільного віку dysgraphia in preschool children языковое развитие мовний розвиток language development коррекционно-профилактическая работа корекційно-профілактична робота corrective and preventive work |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Бербега Е. И. Оценка речевого развития у старших дошкольников и основные направления коррекционо-профилактической работы по предупреждению дисграфии / Е. И. Бербега // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 143-145. |
Abstract: | В статье подчеркивается актуальность разработки проблемы профилактики дисграфии у детей дошкольного возраста и содержатся конкретные методические рекомендации, как по выявлению, так и по устранению предпосылок ее развития до начала обучение ребенка грамоте и достаточно освещены современные положения о критериях оценки речевого развития у ребенка и указаны основные направления проведения коррекционной профилактической работы с дошкольниками с целью предупреждения дисграфии у детей. У статті підкреслюється актуальність розробки проблеми профілактики дисграфії у дітей дошкільного віку і містяться конкретні методичні рекомендації, як по виявленню, так і по усуненню передумов її розвитку до початку навчання дитини грамоті й достатньо висвітлені сучасні положення щодо критеріїв оцінки мовного розвитку у дитини і вказані основні напрями проведення корекційної профілактичної роботи з дошкільниками з метою упередження дисграфії у дітей. The article substantiates the actuality of investigating the problem of preventing disgraphy of pre-schoolers and suggests specific methodical references concerning both discovering and elimination of preconditions of its development before a child’s getting acquainted with grammar. The author presents modern theses concerning criteria of estimation of child’s speech development and points out some principal directions of preventive corrective activities with pre-schoolers. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5151 |
Appears in Collections: | 2006 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.