Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5079
Назва: Дидактичні принципи побудови системи вправ з навчання німецькомовної лексики
Інші назви: Didactic principles of constructing a system of exercises for teaching German vocabulary
Автори: Церна, Світлана Вікторівна
Tserna, Svitlana Viktorovna
Ключові слова: німецькомовна лексика
German-speaking vocabulary
система вправ
exercise system
дидактичні принципи
didactic principles
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Церна С. В. Дидактичні принципи побудови системи вправ з навчання німецькомовної лексики / С. В. Церна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 136-140.
Короткий огляд (реферат): У даній статті представлені результати дослідження: розкривається сутність методологічної культури вчителя, показано її значення в педагогічній практиці, акцентується увага на тому, що центр ваги повинен бути переміщений із загальної професійної підготовки вчителя на формування методологічної культури . The article presents the results of investigation illustrating the essence of teacher's methodological culture. The author shows its meaning in pedagogical practice. Particular emphasis is made on the fact that the center of gravity must be shifted from general professional training of teacher to formation of methodological culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5079
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46.pdf145.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.