Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦерна, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorTserna, Svitlana Viktorovna-
dc.date.accessioned2019-11-28T09:16:59Z-
dc.date.available2019-11-28T09:16:59Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЦерна С. В. Дидактичні принципи побудови системи вправ з навчання німецькомовної лексики / С. В. Церна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 136-140.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5079-
dc.description.abstractУ даній статті представлені результати дослідження: розкривається сутність методологічної культури вчителя, показано її значення в педагогічній практиці, акцентується увага на тому, що центр ваги повинен бути переміщений із загальної професійної підготовки вчителя на формування методологічної культури . The article presents the results of investigation illustrating the essence of teacher's methodological culture. The author shows its meaning in pedagogical practice. Particular emphasis is made on the fact that the center of gravity must be shifted from general professional training of teacher to formation of methodological culture.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнімецькомовна лексикаuk
dc.subjectGerman-speaking vocabularyuk
dc.subjectсистема вправuk
dc.subjectexercise systemuk
dc.subjectдидактичні принципиuk
dc.subjectdidactic principlesuk
dc.titleДидактичні принципи побудови системи вправ з навчання німецькомовної лексикиuk
dc.title.alternativeDidactic principles of constructing a system of exercises for teaching German vocabularyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46.pdf145.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.