Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5074
Назва: Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя
Інші назви: Pedagogical self-awareness as a structural component of the teacher's professional mentality
Автори: Стрига, Елеонора Вячеславівна
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna
Ключові слова: педагогічна самосвідомість
pedagogical self-awareness
педагогическое самосознание
вчителі
teachers
професійний менталітет
professional mentality
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Стрига Е. В. Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя / Е. В. Стрига // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 132-134.
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядається професійний менталітет вчителя і його структурний компонент педагогічна самосвідомість, а також її роль у формуванні менталітету педагога, її функції, структуру та місце в досліджуваному феномені. The article analyzes teacher’s professional mentality and considers pedagogical consciousness to be its structural component; investigates its role in formation of teacher’s mentality, its functions, structure and place in the researched phenomenon.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5074
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf119.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.