Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрига, Елеонора Вячеславівна-
dc.contributor.authorStryga, Eleonora Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2019-11-28T08:44:33Z-
dc.date.available2019-11-28T08:44:33Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСтрига Е. В. Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя / Е. В. Стрига // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 132-134.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5074-
dc.description.abstractУ даній статті розглядається професійний менталітет вчителя і його структурний компонент педагогічна самосвідомість, а також її роль у формуванні менталітету педагога, її функції, структуру та місце в досліджуваному феномені. The article analyzes teacher’s professional mentality and considers pedagogical consciousness to be its structural component; investigates its role in formation of teacher’s mentality, its functions, structure and place in the researched phenomenon.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічна самосвідомістьuk
dc.subjectpedagogical self-awarenessuk
dc.subjectпедагогическое самосознаниеuk
dc.subjectвчителіuk
dc.subjectteachersuk
dc.subjectпрофесійний менталітетuk
dc.subjectprofessional mentalityuk
dc.titleПедагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителяuk
dc.title.alternativePedagogical self-awareness as a structural component of the teacher's professional mentalityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43.pdf119.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.