Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5074
Title: Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя
Other Titles: Педагогическое самосознание как структурный компонент профессионального менталитета учителя
Pedagogical self-awareness as a structural component of the teacher's professional mentality
Authors: Стрига, Елеонора Вячеславівна
Стрига, Элеонора Вячеславовна
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna
Keywords: педагогічна самосвідомість
pedagogical self-awareness
педагогическое самосознание
вчителі
teachers
учителя
професійний менталітет
professional mentality
профессиональный менталитет
Issue Date: 2006
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Стрига Е. В. Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя / Е. В. Стрига // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 132-134.
Abstract: У даній статті розглядається професійний менталітет вчителя і його структурний компонент педагогічна самосвідомість, а також її роль у формуванні менталітету педагога, її функції, структуру та місце в досліджуваному феномені. В данной статье рассматривается профессиональный менталитет учителя и его структурный компонент педагогическое самосознание, а также его роль в формировании менталитета педагога, его функции, структуру и место в исследуемом феномене. The article analyzes teacher’s professional mentality and considers pedagogical consciousness to be its structural component; investigates its role in formation of teacher’s mentality, its functions, structure and place in the researched phenomenon.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5074
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43.pdf119.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.