Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5074
Title: | Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя |
Other Titles: | Педагогическое самосознание как структурный компонент профессионального менталитета учителя Pedagogical self-awareness as a structural component of the teacher's professional mentality |
Authors: | Стрига, Елеонора Вячеславівна Стрига, Элеонора Вячеславовна Stryga, Eleonora Vyacheslavivna |
Keywords: | педагогічна самосвідомість pedagogical self-awareness педагогическое самосознание вчителі teachers учителя професійний менталітет professional mentality профессиональный менталитет |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Стрига Е. В. Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя / Е. В. Стрига // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 132-134. |
Abstract: | У даній статті розглядається професійний менталітет вчителя і його структурний компонент педагогічна самосвідомість, а також її роль у формуванні менталітету педагога, її функції, структуру та місце в досліджуваному феномені. В данной статье рассматривается профессиональный менталитет учителя и его структурный компонент педагогическое самосознание, а также его роль в формировании менталитета педагога, его функции, структуру и место в исследуемом феномене. The article analyzes teacher’s professional mentality and considers pedagogical consciousness to be its structural component; investigates its role in formation of teacher’s mentality, its functions, structure and place in the researched phenomenon. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5074 |
Appears in Collections: | 2006 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.