Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4979
Назва: Програма формування розумових операцій підлітків як засобу адаптації до навчання в основній школі
Інші назви: Program of mental operations formation as a way of adolescents’ adaptation to studying in lower secondary school
Автори: Татьянчиков, Андрій Олександрович
Tatianchykov, Andrii Oleksandrovych
Ключові слова: психологічна адаптація
основна школа
розумові операції
засіб адаптації
молодші підлітки
корекційно-розвивальна програма
psychological adaptation
primary school
mental operations
means of adaptation
younger teens
correctional-development program
Дата публікації: 2015
Видавництво: Інститут розвитку дитини Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Татьянчиков А.О. Програма формування розумових операцій підлітків як засобу адаптації до навчання в основній школі / А.О. Татьянчиков // Вісник Інституту розвитку дитини. Вип. 37. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: збірник наукових праць. – Київ: Видавництво Національного педаго-гічного університету ім. М. П. Драгоманова, 2015. – С. 143 – 149.
Короткий огляд (реферат): Стаття знайомить з корекційно-розвивальною програмою формування розумових операцій молодших підлітків, яка розглядається як один з ефективних засобів підвищення рівня їх адаптованості до навчання в основній школі. Підкреслюється актуальність і важливість проблеми адаптації дітей на даному етапі шкільного навчання, визначається її місце в сучасних психолого-педагогічних дослідженнях. Подані мета та основні завдання даної програми, теоретично обґрунтовані принципи її побудови, розкрита її структура та зміст, перелічені методи та прийоми, які використовуються під час її реалізації. Чітко визначено структура розвиваючого заняття, сформульовані функції та способи реалізації кожної структурної частини. Для кожного структурного блоку програми визначені завдання, прогнозований результат, описані особливості його реалізації, надані рекомендації стосовно підбору системи розвиваючих вправ і задач. У заключній частині статті стисло подані відомості про апробацію даної програми і визначення її ефективності. The article acquaints the readers with the correctional and developmental program of the formation of mental operations in junior adolescents; it is considered to be one of the efficient means of increasing the level of their adaptability to learning in lower secondary school. The relevance and significance of the problem of adaptation of children at this stage of schooling is emphasized; its place in contemporary psychological and pedagogical researches is determined. The chief objectives and tasks of the suggested program are presented, the principles of its structure are grounded and its main content is revealed, the methods and techniques used in the process of implementing are listed. Clearly defined structure of developmental activities, functions and formulate ways to implement each of the structural parts. Special tasks are selected for each structural unit; predicted results and features of its implementation are described, recommendations regarding the selection of a system of developing exercises and tasks. In the final part of the article the information about the program approbation and its efficiency is summarized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4979
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Program of mental operations formatio.pdf367.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.