Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТатьянчиков, Андрій Олександрович-
dc.contributor.authorTatianchykov, Andrii Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2019-11-21T13:25:55Z-
dc.date.available2019-11-21T13:25:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТатьянчиков А.О. Програма формування розумових операцій підлітків як засобу адаптації до навчання в основній школі / А.О. Татьянчиков // Вісник Інституту розвитку дитини. Вип. 37. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: збірник наукових праць. – Київ: Видавництво Національного педаго-гічного університету ім. М. П. Драгоманова, 2015. – С. 143 – 149.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4979-
dc.description.abstractСтаття знайомить з корекційно-розвивальною програмою формування розумових операцій молодших підлітків, яка розглядається як один з ефективних засобів підвищення рівня їх адаптованості до навчання в основній школі. Підкреслюється актуальність і важливість проблеми адаптації дітей на даному етапі шкільного навчання, визначається її місце в сучасних психолого-педагогічних дослідженнях. Подані мета та основні завдання даної програми, теоретично обґрунтовані принципи її побудови, розкрита її структура та зміст, перелічені методи та прийоми, які використовуються під час її реалізації. Чітко визначено структура розвиваючого заняття, сформульовані функції та способи реалізації кожної структурної частини. Для кожного структурного блоку програми визначені завдання, прогнозований результат, описані особливості його реалізації, надані рекомендації стосовно підбору системи розвиваючих вправ і задач. У заключній частині статті стисло подані відомості про апробацію даної програми і визначення її ефективності. The article acquaints the readers with the correctional and developmental program of the formation of mental operations in junior adolescents; it is considered to be one of the efficient means of increasing the level of their adaptability to learning in lower secondary school. The relevance and significance of the problem of adaptation of children at this stage of schooling is emphasized; its place in contemporary psychological and pedagogical researches is determined. The chief objectives and tasks of the suggested program are presented, the principles of its structure are grounded and its main content is revealed, the methods and techniques used in the process of implementing are listed. Clearly defined structure of developmental activities, functions and formulate ways to implement each of the structural parts. Special tasks are selected for each structural unit; predicted results and features of its implementation are described, recommendations regarding the selection of a system of developing exercises and tasks. In the final part of the article the information about the program approbation and its efficiency is summarized.uk
dc.publisherІнститут розвитку дитини Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгомановаuk
dc.subjectпсихологічна адаптаціяuk
dc.subjectосновна школаuk
dc.subjectрозумові операціїuk
dc.subjectзасіб адаптаціїuk
dc.subjectмолодші підліткиuk
dc.subjectкорекційно-розвивальна програмаuk
dc.subjectpsychological adaptationuk
dc.subjectprimary schooluk
dc.subjectmental operationsuk
dc.subjectmeans of adaptationuk
dc.subjectyounger teensuk
dc.subjectcorrectional-development programuk
dc.titleПрограма формування розумових операцій підлітків як засобу адаптації до навчання в основній школіuk
dc.title.alternativeProgram of mental operations formation as a way of adolescents’ adaptation to studying in lower secondary schooluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File SizeFormat 
Program of mental operations formatio.pdf367.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.