Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4968
Назва: Застосування мікрокалькулятора на різних етапах уроків математики
Інші назви: Using a microcalculator at different stages of math lessons
Автори: Нєдялкова, Катерина Василівна
Nedyalkova, Katerina
Ключові слова: мікрокалькулятор
урок математики
методична доцільність
дидактичний ефект
розвивальний потенціал
засіб навчання
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Нєдялкова К. В. Застосування мікрокалькулятора на різних етапах уроків математики / К. В. Нєдялкова // Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми: Сум ДПУ №1 (13). - 2019. - С. 35-47.
Короткий огляд (реферат): У представленій статті аналізується використання мікрокалькулятора на різних етапах уроку математики з огляду на методичну доцільність, дидактичний ефект і розвивальний потенціал даного засобу навчання; наводяться фрагменти уроків із застосуванням мікрокалькулятора. The feasibility of using a microcalculator at different stages of a math lesson is due to economic, ergonomic, psychological, and other factors. The above fragments of the math lessons demonstrate the practical implementation of the main directions of the use of microcalculator in the math lessons from point of view of methodological feasibility, didactic effect, developing the potential of this learning tool.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4968
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nedyalkova Microcalk.pdf456.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.