Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4968
Title: Застосування мікрокалькулятора на різних етапах уроків математики
Other Titles: Using a microcalculator at different stages of math lessons
Authors: Нєдялкова, Катерина Василівна
Nedyalkova, Katerina
Keywords: мікрокалькулятор
урок математики
методична доцільність
дидактичний ефект
розвивальний потенціал
засіб навчання
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Нєдялкова К. В. Застосування мікрокалькулятора на різних етапах уроків математики / К. В. Нєдялкова // Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми: Сум ДПУ №1 (13). - 2019. - С. 35-47.
Abstract: У представленій статті аналізується використання мікрокалькулятора на різних етапах уроку математики з огляду на методичну доцільність, дидактичний ефект і розвивальний потенціал даного засобу навчання; наводяться фрагменти уроків із застосуванням мікрокалькулятора. The feasibility of using a microcalculator at different stages of a math lesson is due to economic, ergonomic, psychological, and other factors. The above fragments of the math lessons demonstrate the practical implementation of the main directions of the use of microcalculator in the math lessons from point of view of methodological feasibility, didactic effect, developing the potential of this learning tool.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4968
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nedyalkova Microcalk.pdf456.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.