Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНєдялкова, Катерина Василівна-
dc.contributor.authorNedyalkova, Katerina-
dc.date.accessioned2019-11-21T11:38:37Z-
dc.date.available2019-11-21T11:38:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНєдялкова К. В. Застосування мікрокалькулятора на різних етапах уроків математики / К. В. Нєдялкова // Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми: Сум ДПУ №1 (13). - 2019. - С. 35-47.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4968-
dc.description.abstractУ представленій статті аналізується використання мікрокалькулятора на різних етапах уроку математики з огляду на методичну доцільність, дидактичний ефект і розвивальний потенціал даного засобу навчання; наводяться фрагменти уроків із застосуванням мікрокалькулятора. The feasibility of using a microcalculator at different stages of a math lesson is due to economic, ergonomic, psychological, and other factors. The above fragments of the math lessons demonstrate the practical implementation of the main directions of the use of microcalculator in the math lessons from point of view of methodological feasibility, didactic effect, developing the potential of this learning tool.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмікрокалькуляторuk
dc.subjectурок математикиuk
dc.subjectметодична доцільністьuk
dc.subjectдидактичний ефектuk
dc.subjectрозвивальний потенціалuk
dc.subjectзасіб навчанняuk
dc.titleЗастосування мікрокалькулятора на різних етапах уроків математикиuk
dc.title.alternativeUsing a microcalculator at different stages of math lessonsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nedyalkova Microcalk.pdf456.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.