Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/496
Title: | Образование как предмет философско-аксиологической рефлексии |
Other Titles: | Освіта як предмет філософсько-аксіологічної рефлексії Education as a subject of philosophical and axiological reflection |
Authors: | Сакун, Анна Александровна Сакун, Ганна Олександрівна Sakun, Anna Alexandrovna |
Keywords: | образование рефлексия модернизация мегатренд глобализация методологический инструментарий образования коммуникативная рациональность седиментация функции образования язык освіта рефлексія модернізація глобалізація методологічний інструментарій освіти комунікативна раціональність седиментація функції освіти мова education reflection modernization megatrend globalization methodological instruments of education communicative rationality sedimentation functions of education language |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Одесская национальная академия связи им. А. С. Попова |
Citation: | Сакун, А. А. Образование как предмет философско-акcиологической рефлексии [Текст] : дис. ... канд. филос. наук : 09.00.10 / Анна Александровна Сакун; науч. рук. О. П. Пунченко; Одес. нац. акад. связи им. А. С. Попова. – Одесса, 2010. – 198 с. |
Abstract: | Исследование образования как предмета аксиологической и гносеологической рефлексии. Актуальность заключается в том, что впервые в украинском дискурсе образование исследуется в этой ипостаси. Дослідження освіти як предмета аксіологічної і гносеологічної рефлексії. Актуальність полягає в тому, що вперше в українському дискурсі освіта досліджується в цій іпостасі. Study of education as an object of axiological and epistemological reflection. The urgency lies in the fact that for the first time in Ukrainian discourse education is explored in this hypostasis. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/496 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сакун Анна Александровна.pdf | 598.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.