Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/496
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сакун, Анна Александровна | - |
dc.contributor.author | Сакун, Ганна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Sakun, Anna Alexandrovna | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-27T09:11:35Z | - |
dc.date.available | 2018-09-27T09:11:35Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Сакун, А. А. Образование как предмет философско-акcиологической рефлексии [Текст] : дис. ... канд. филос. наук : 09.00.10 / Анна Александровна Сакун; науч. рук. О. П. Пунченко; Одес. нац. акад. связи им. А. С. Попова. – Одесса, 2010. – 198 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/496 | - |
dc.description.abstract | Исследование образования как предмета аксиологической и гносеологической рефлексии. Актуальность заключается в том, что впервые в украинском дискурсе образование исследуется в этой ипостаси. Дослідження освіти як предмета аксіологічної і гносеологічної рефлексії. Актуальність полягає в тому, що вперше в українському дискурсі освіта досліджується в цій іпостасі. Study of education as an object of axiological and epistemological reflection. The urgency lies in the fact that for the first time in Ukrainian discourse education is explored in this hypostasis. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Одесская национальная академия связи им. А. С. Попова | uk |
dc.subject | образование | uk |
dc.subject | рефлексия | uk |
dc.subject | модернизация | uk |
dc.subject | мегатренд | uk |
dc.subject | глобализация | uk |
dc.subject | методологический инструментарий образования | uk |
dc.subject | коммуникативная рациональность | uk |
dc.subject | седиментация | uk |
dc.subject | функции образования | uk |
dc.subject | язык | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | модернізація | uk |
dc.subject | глобалізація | uk |
dc.subject | методологічний інструментарій освіти | uk |
dc.subject | комунікативна раціональність | uk |
dc.subject | седиментація | uk |
dc.subject | функції освіти | uk |
dc.subject | мова | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | reflection | uk |
dc.subject | modernization | uk |
dc.subject | megatrend | uk |
dc.subject | globalization | uk |
dc.subject | methodological instruments of education | uk |
dc.subject | communicative rationality | uk |
dc.subject | sedimentation | uk |
dc.subject | functions of education | uk |
dc.subject | language | uk |
dc.title | Образование как предмет философско-аксиологической рефлексии | uk |
dc.title.alternative | Освіта як предмет філософсько-аксіологічної рефлексії | uk |
dc.title.alternative | Education as a subject of philosophical and axiological reflection | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сакун Анна Александровна.pdf | 598.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.