Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4951
Title: Робочий зошит з навчальної дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіки»
Other Titles: Workbook on Engineering and Computer Graphics course
Authors: Полторак, Андрій Валентинович
Poltorak, Andriy Valentynovych
Штайнер, Тетяна Віталіївна
Shtainer, Tetyana Vitaliivna
Keywords: робочий зошит
інженерна та комп’ютерна графіка
розрізи та перерізи
трудове навчання та технології
workbook
engineering and computer graphics
cuts and sections
training and technology
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Полторак А. В. Робочий зошит з навчальної дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіки» / А. В. Полторак, Т. В. Штайнер. – Одеса: ПНПУ імені К.Д. Ушинського, 2019. – 71 с.
Abstract: Робочий зошит з навчальної дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка» (модуль «Креслення») на тему «Розрізи та перерізи» для здобувачів вищої освіти 2 року навчання денної та заочної форми навчання зі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) являє собою дидактичний посібник, що має дидактично обґрунтовану мету та завдання, містить сукупність завдань для організації самостійної практичної роботи здобувачів вищої освіти, складених відповідно до діючого навчального плану і програми, що дозволяють самостійно, без надмірних витрат часу виконати практичні завдання, необхідні для успішного засвоєння та вдосконалення навичок з дисципліни. Виконання здобувачами вищої освіти практичних завдань, які представлені в робочому зошиті посприяє формування в них таких компетентностей, як: інтегративна, загальні та спеціальні (фахові). Workbook of the discipline "Engineering and Computer Graphics" (module "Drawings") on the topic "Sections and sections" for higher education students 2 years full-time and part-time education in the specialty 014 Secondary education (Labor education and technology) presents a didactic manual that has a didactically justified purpose and objectives, contains a set of tasks for the organization of independent practical work of higher education students, drawn up in accordance with the existing curriculum and self-sufficient curriculum. Excessive time to complete the practical tasks necessary for the successful acquisition and improvement of skills in the discipline. The fulfillment of the practical tasks presented in the workbook by the applicants for higher education contributes to the formation of competences such as: integrative, general and special (professional) in them.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4951
Appears in Collections:Кафедра технологічної і професійної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.