Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4916
Назва: Забезпечення позитивної мотивації в підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів
Інші назви: Providing a positive motivation in the training of primary school teachers for pedagogical interaction with pupils’ parents
Автори: Буздуган, Олена Анатоліївна
Buzdugan, Olena Anatoliivna
Ключові слова: мотивація
майбутній учитель початкових класів
педагогічна взаємодія
батьки
motivation
future primary school teacher
pedagogical interaction
parents
Дата публікації: 2015
Видавництво: МНУ імені В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Буздуган О. А. Забезпечення позитивної мотивації в підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів / О. А. Буздуган // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць. – №1 (48). – Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2015. - С. 49-54.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню проблеми забезпечення позитивної мотивації в підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів. Обґрунтовано необхідність удосконалення змісту і форм роботи педагога в даному напрямку. Подано погляди різних авторів на проблему формування позитивної мотивації у процесі професійного становлення особистості. Підкреслено, що в умовах підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів мотивація набуває особливої значимості, оскільки результати навчання і ефективність цього процесу для майбутньої професійно-педагогічної діяльності цілком залежить від самих студентів. Їхня підготовленість до педагогічної взаємодії з батьками учнів стає вирішальним показником їх подальшої успішної професійно-педагогічної діяльності у цьому напрямку. The article is devoted to research of a problem of the providing a positive motivation in the training of future primary school teachers for pedagogical interaction with pupils' parents. The necessity of improving the content and the teacher's work forms in this direction is considered. Different authors’ views on the issue of providing a positive motivation in the process of professional growth are submitted. It is emphasized that in future primary school teachers preparation to pedagogical interaction with pupils’ parents, motivation is of particular importance, because the learning outcomes and the effectiveness of the process for future vocational and educational activities depends entirely on the students. Their preparedness for pedagogical interaction with pupils' parents is a decisive indicator of their further successful professional and pedagogical activity in this direction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4916
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Buzdugan O..pdf246.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.