Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4916
Title: Забезпечення позитивної мотивації в підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів
Other Titles: Providing a positive motivation in the training of primary school teachers for pedagogical interaction with pupils’ parents
Authors: Буздуган, Олена Анатоліївна
Buzdugan, Olena Anatoliivna
Keywords: мотивація
майбутній учитель початкових класів
педагогічна взаємодія
батьки
motivation
future primary school teacher
pedagogical interaction
parents
Issue Date: 2015
Publisher: МНУ імені В. О. Сухомлинського
Citation: Буздуган О. А. Забезпечення позитивної мотивації в підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів / О. А. Буздуган // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць. – №1 (48). – Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2015. - С. 49-54.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню проблеми забезпечення позитивної мотивації в підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів. Обґрунтовано необхідність удосконалення змісту і форм роботи педагога в даному напрямку. Подано погляди різних авторів на проблему формування позитивної мотивації у процесі професійного становлення особистості. Підкреслено, що в умовах підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів мотивація набуває особливої значимості, оскільки результати навчання і ефективність цього процесу для майбутньої професійно-педагогічної діяльності цілком залежить від самих студентів. Їхня підготовленість до педагогічної взаємодії з батьками учнів стає вирішальним показником їх подальшої успішної професійно-педагогічної діяльності у цьому напрямку. The article is devoted to research of a problem of the providing a positive motivation in the training of future primary school teachers for pedagogical interaction with pupils' parents. The necessity of improving the content and the teacher's work forms in this direction is considered. Different authors’ views on the issue of providing a positive motivation in the process of professional growth are submitted. It is emphasized that in future primary school teachers preparation to pedagogical interaction with pupils’ parents, motivation is of particular importance, because the learning outcomes and the effectiveness of the process for future vocational and educational activities depends entirely on the students. Their preparedness for pedagogical interaction with pupils' parents is a decisive indicator of their further successful professional and pedagogical activity in this direction.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4916
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2. Buzdugan O..pdf246.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.