Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4905
Назва: Феноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів
Інші назви: Phenomenology of social-value orientations in professional activity of teachers
Автори: Колбіна, Людмила Анатоліївна
Kolbina, Liudmyla Anatoliivna
Ключові слова: соціально-ціннісні орієнтації
social-value orientations
професійна діяльність педагогів
professional activity of teachers
феноменологія
phenomenology
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Колбіна Л. А. Феноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів / Л. А. Колбіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 101-104.
Короткий огляд (реферат): В статті аналізується проблема феноменології відносно соціально-цінносних орієнтацій в професійній діяльності педагогів. Автор проводить діагностику і аналізує результати анкетування для виявлення у майбутніх педагогів рівня володіння понятійним апаратом з проблеми дослідження.. The article demonstrates the concept of social and value orientations in teacher’s professional activity. The author diagnosed future teachers’ levels of mastering concepts system concerning the research subject.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4905
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf135.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.