Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4905
Title: Феноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів
Other Titles: Phenomenology of social-value orientations in professional activity of teachers
Authors: Колбіна, Людмила Анатоліївна
Kolbina, Liudmyla Anatoliivna
Keywords: соціально-ціннісні орієнтації
social-value orientations
професійна діяльність педагогів
professional activity of teachers
феноменологія
phenomenology
Issue Date: 2006
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Колбіна Л. А. Феноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів / Л. А. Колбіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 101-104.
Abstract: В статті аналізується проблема феноменології відносно соціально-цінносних орієнтацій в професійній діяльності педагогів. Автор проводить діагностику і аналізує результати анкетування для виявлення у майбутніх педагогів рівня володіння понятійним апаратом з проблеми дослідження.. The article demonstrates the concept of social and value orientations in teacher’s professional activity. The author diagnosed future teachers’ levels of mastering concepts system concerning the research subject.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4905
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf135.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.