Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолбіна, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorKolbina, Liudmyla Anatoliivna-
dc.date.accessioned2019-11-20T08:29:00Z-
dc.date.available2019-11-20T08:29:00Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКолбіна Л. А. Феноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів / Л. А. Колбіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 101-104.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4905-
dc.description.abstractВ статті аналізується проблема феноменології відносно соціально-цінносних орієнтацій в професійній діяльності педагогів. Автор проводить діагностику і аналізує результати анкетування для виявлення у майбутніх педагогів рівня володіння понятійним апаратом з проблеми дослідження.. The article demonstrates the concept of social and value orientations in teacher’s professional activity. The author diagnosed future teachers’ levels of mastering concepts system concerning the research subject.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсоціально-ціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectsocial-value orientationsuk
dc.subjectпрофесійна діяльність педагогівuk
dc.subjectprofessional activity of teachersuk
dc.subjectфеноменологіяuk
dc.subjectphenomenologyuk
dc.titleФеноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогівuk
dc.title.alternativePhenomenology of social-value orientations in professional activity of teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf135.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.