Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4899
Title: До проблеми розвитку музично-стильового мислення майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки
Other Titles: To problem of musical-style thinking development of future music teachers in the process of executive and instrumental preparation
Authors: Мамикіна, Анжеліна Іванівна
Mamykina, Anzhelina Ivanivna
Keywords: мислення
музичне мислення
музично-стильове мислення
художня інтерпретація інструментального твору
thinking
musical thinking
musical-style thinking
artistic interpretation of instrumental work
Issue Date: 2018
Publisher: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Citation: Мамикіна А. І. До проблеми розвитку музично-стильового мислення майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки / А. І. Мамикіна // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Випуск 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2018.– С. 208-212.
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті розкрито сутність музично-стильового мислення майбутніх учителів музики. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що процес розвитку досліджуваного феномена в процесі виконавсько-інструментальної підготовки зумовлений інтеграцією музично-теоретичних, історико-культурних і виконавсько-інструментальних знань, використанням їх під час вирішення практико-творчих художньо-інтерпретаційних завдань, що озброює студентів методикою самостійного вивчення різних музичних явищ, забезпечує адекватність сприйняття, розуміння і оцінки змісту інструментальних творів. The essence of musical style thinking of future music teachers is revealed in the article. A brief overview of the problem has made it possible to determine that the process of development of the phenomenon under study in the process of instrumental preparation is caused by the integration of musical-theoretical, historical-cultural and performing-instrumental knowledge, using them in solving practical-creative artistic and interpretative tasks, which equips students with self-employed methods study of different musical phenomena, ensures the adequacy of perception, understanding and evaluation of the content of instrumental works.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4899
Appears in Collections:Кафедра музично – інструментальної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.