Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМамикіна, Анжеліна Іванівна-
dc.contributor.authorMamykina, Anzhelina Ivanivna-
dc.date.accessioned2019-11-20T08:01:43Z-
dc.date.available2019-11-20T08:01:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМамикіна А. І. До проблеми розвитку музично-стильового мислення майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки / А. І. Мамикіна // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Випуск 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2018.– С. 208-212.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4899-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність музично-стильового мислення майбутніх учителів музики. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що процес розвитку досліджуваного феномена в процесі виконавсько-інструментальної підготовки зумовлений інтеграцією музично-теоретичних, історико-культурних і виконавсько-інструментальних знань, використанням їх під час вирішення практико-творчих художньо-інтерпретаційних завдань, що озброює студентів методикою самостійного вивчення різних музичних явищ, забезпечує адекватність сприйняття, розуміння і оцінки змісту інструментальних творів. The essence of musical style thinking of future music teachers is revealed in the article. A brief overview of the problem has made it possible to determine that the process of development of the phenomenon under study in the process of instrumental preparation is caused by the integration of musical-theoretical, historical-cultural and performing-instrumental knowledge, using them in solving practical-creative artistic and interpretative tasks, which equips students with self-employed methods study of different musical phenomena, ensures the adequacy of perception, understanding and evaluation of the content of instrumental works.uk
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectмузичне мисленняuk
dc.subjectмузично-стильове мисленняuk
dc.subjectхудожня інтерпретація інструментального творуuk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectmusical thinkinguk
dc.subjectmusical-style thinkinguk
dc.subjectartistic interpretation of instrumental workuk
dc.titleДо проблеми розвитку музично-стильового мислення майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовкиuk
dc.title.alternativeTo problem of musical-style thinking development of future music teachers in the process of executive and instrumental preparationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музично – інструментальної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.