Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4890
Title: Розвиток тембрового слуху дітей молодшого шкільного віку в процесі інструментального музикування
Other Titles: The development of youngest school children`s timbre pitch in the process of the instrumental music playing
Authors: Левицька, Ірина Миколаївна
Levitska, Iryna Mykolayivna
Keywords: тембр
слух
тембровий слух
школярі
музичні інструменти
інструментальне музикування
музичне мистецтво
timbre
pitch
timbre pitch
schoolchildren
musical instruments
instrumental playing music
musical art
Issue Date: 2018
Publisher: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Citation: Левицька І. М. Розвиток тембрового слуху дітей молодшого шкільного віку в процесі інструментального музикування / І. М. Левицька // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Випуск 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Вінниченка, 2018. – С. 150-155.
Series/Report no.: Педагогічні науки
Abstract: У статті міститься теоретичний аналіз наукової літератури з поставленої проблеми, подається визначення головних понять дослідження, з’ясовуються вихідні положення щодо процесу розвитку тембрового слуху у дітей молодшого шкільного віку, встановлюються методи педагогічного впливу на даний процес музичного онтогенезу. Розглянуто феномен тембру з різних наукових позицій, а саме: фізики (акустики), музичної психології та теоретичного музикознавства. Поняття «тембровий слух» визначено в контексті інших властивостей музичної свідомості, виявлено внутрішні механізми досліджуваної категорії, а також шляхи розвитку означеного явища у дітей молодшого шкільного віку. Автором викладаються розроблені форми і методи практичної роботи з дітьми даної вікової категорії на уроках музичного мистецтва, що спрямовані на розвиток тембрового слуху в процесі інструментального музикування.The article contains the theoretical analyses of scientific literature on the stated problem. The definition of main concepts of research has been stated. The initial phases of youngest schoolchildren`s timbre pitch development have been cleared up. The methods of pedagogical influence on the given process of musical ontogenesis are being established. The phenomenon of pitch from different scientific positions: namely physics (acoustics), musical psychology and theoretical musicology is examined. The concept of timbre pitch in the context of other qualities of musical consciousness is determined. The inner mechanisms of researched category are revealed and the ways of development of appointed phenomenon of the youngest schoolchildren are revealed too.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4890
Appears in Collections:Кафедра музично – інструментальної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Левицька 2018.pdf810.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.