Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевицька, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorLevitska, Iryna Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-11-20T07:24:00Z-
dc.date.available2019-11-20T07:24:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛевицька І. М. Розвиток тембрового слуху дітей молодшого шкільного віку в процесі інструментального музикування / І. М. Левицька // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Випуск 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Вінниченка, 2018. – С. 150-155.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4890-
dc.description.abstractУ статті міститься теоретичний аналіз наукової літератури з поставленої проблеми, подається визначення головних понять дослідження, з’ясовуються вихідні положення щодо процесу розвитку тембрового слуху у дітей молодшого шкільного віку, встановлюються методи педагогічного впливу на даний процес музичного онтогенезу. Розглянуто феномен тембру з різних наукових позицій, а саме: фізики (акустики), музичної психології та теоретичного музикознавства. Поняття «тембровий слух» визначено в контексті інших властивостей музичної свідомості, виявлено внутрішні механізми досліджуваної категорії, а також шляхи розвитку означеного явища у дітей молодшого шкільного віку. Автором викладаються розроблені форми і методи практичної роботи з дітьми даної вікової категорії на уроках музичного мистецтва, що спрямовані на розвиток тембрового слуху в процесі інструментального музикування.The article contains the theoretical analyses of scientific literature on the stated problem. The definition of main concepts of research has been stated. The initial phases of youngest schoolchildren`s timbre pitch development have been cleared up. The methods of pedagogical influence on the given process of musical ontogenesis are being established. The phenomenon of pitch from different scientific positions: namely physics (acoustics), musical psychology and theoretical musicology is examined. The concept of timbre pitch in the context of other qualities of musical consciousness is determined. The inner mechanisms of researched category are revealed and the ways of development of appointed phenomenon of the youngest schoolchildren are revealed too.uk
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки-
dc.subjectтембрuk
dc.subjectслухuk
dc.subjectтембровий слухuk
dc.subjectшколяріuk
dc.subjectмузичні інструментиuk
dc.subjectінструментальне музикуванняuk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjecttimbreuk
dc.subjectpitchuk
dc.subjecttimbre pitchuk
dc.subjectschoolchildrenuk
dc.subjectmusical instrumentsuk
dc.subjectinstrumental playing musicuk
dc.subjectmusical artuk
dc.titleРозвиток тембрового слуху дітей молодшого шкільного віку в процесі інструментального музикуванняuk
dc.title.alternativeThe development of youngest school children`s timbre pitch in the process of the instrumental music playinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музично – інструментальної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Левицька 2018.pdf810.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.