Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4863
Назва: Критерії та показники сформованості художньо-герменевтичної компетентності студентів
Інші назви: Criteria and indicators of students' artistic and hermeneutical competence
Автори: Степанова, Людмила Василівна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Ключові слова: художньо-герменевтична компетентність
майбутні викладачі музики
фахова підготовка
вища освіта
artistic and hermeneutic competence
future music teachers
professional training
higher education
Дата публікації: 2018
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Степанова Л. В. Критерії та показники сформованості художньо-герменевтичної компетентності студентів / Л. В. Степанова // Наукові записки. [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. – 2018. – Вип. 163. – С. 215-221.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є визначення і теоретичне обґрунтування критеріїв і показників сформованості художньо-герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики і хореографії у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. The purpose of the article is to determine and theoretically substantiate the criteria and indicators of the formation of artistic and hermeneutical competence of future music teachers and choreography in the process of professional training in higher pedagogical institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4863
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Criteria and indicators.pdf755.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.