Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепанова, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorStepanova, Lyudmila Vasylivna-
dc.date.accessioned2019-11-19T11:34:12Z-
dc.date.available2019-11-19T11:34:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтепанова Л. В. Критерії та показники сформованості художньо-герменевтичної компетентності студентів / Л. В. Степанова // Наукові записки. [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. – 2018. – Вип. 163. – С. 215-221.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4863-
dc.description.abstractМетою статті є визначення і теоретичне обґрунтування критеріїв і показників сформованості художньо-герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики і хореографії у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. The purpose of the article is to determine and theoretically substantiate the criteria and indicators of the formation of artistic and hermeneutical competence of future music teachers and choreography in the process of professional training in higher pedagogical institutions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk
dc.subjectхудожньо-герменевтична компетентністьuk
dc.subjectмайбутні викладачі музикиuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectartistic and hermeneutic competenceuk
dc.subjectfuture music teachersuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjecthigher educationuk
dc.titleКритерії та показники сформованості художньо-герменевтичної компетентності студентівuk
dc.title.alternativeCriteria and indicators of students' artistic and hermeneutical competenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Criteria and indicators.pdf755.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.