Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4863
Title: Критерії та показники сформованості художньо-герменевтичної компетентності студентів
Other Titles: Criteria and indicators of students' artistic and hermeneutical competence
Authors: Степанова, Людмила Василівна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Keywords: художньо-герменевтична компетентність
майбутні викладачі музики
фахова підготовка
вища освіта
artistic and hermeneutic competence
future music teachers
professional training
higher education
Issue Date: 2018
Publisher: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Citation: Степанова Л. В. Критерії та показники сформованості художньо-герменевтичної компетентності студентів / Л. В. Степанова // Наукові записки. [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. – 2018. – Вип. 163. – С. 215-221.
Abstract: Метою статті є визначення і теоретичне обґрунтування критеріїв і показників сформованості художньо-герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики і хореографії у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. The purpose of the article is to determine and theoretically substantiate the criteria and indicators of the formation of artistic and hermeneutical competence of future music teachers and choreography in the process of professional training in higher pedagogical institutions.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4863
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Criteria and indicators.pdf755.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.