Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4855
Назва: Компонентна структура художньо-герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії
Інші назви: Компонентная структура художественно-герменевтической компетентности будущих преподавателей музыки и хореографии
Component structure of artistic and hermeneutic competence of future teachers of music and choreography
Автори: Степанова, Людмила Василівна
Степанова, Людмила Васильевна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Ключові слова: інтерпретація
сприйняття
розуміння
вираження
перцептивний компонент
когнітивний компонент
праксеологічний компоненти
интерпретация
восприятие
понимание
выражение
перцептивный компонент
когнитивный компонент
праксиологический компонент
interpretation
perception
comprehension
expression
perceptual component
cognitive component
praxeological component
Дата публікації: 2017
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Степанова Л. В. Компонентна структура художньо-герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії / Л. В. Степанова // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць. – Умань : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2017. – №16. – С. 175–184.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено сутність та компонентна структура художньо-герменевтичної компетентності майбутнього викладача музики та хореографії. Визначено перцептивний компонент, що охоплює вміння сприймати фізичні та смислові аспекти тексту, здатність до емоційно-експресивного сприйняття; когнітивний компонент, що охоплює вміння виявляти контекстуальні значення знаків, встановляти взаємозв’язки його елементів; праксеологічний компонент, що об’єднує репрезентативні, інтерпретаційні, виконавські вміння, здатність до вираження власного розуміння текстуальних смислів. В результате контекстуального анализа научных источников и обобщенного педагогического опыта выявлена сущность художественно-герменевтической компетентности и разработана ее компонентная структура: перцептивный компонент – умения воспринимать физические и смысловые аспекты текста; когнитивный компонент – способность понимать значения контекстуальных знаков, умения определять взаимосвязь знаковых элементов текста; праксиологический компонент – умения выражать и адекватно толковать значения знаков и смыслов текста. The structural components of the artistic and hermeneutic competency of future music and choreography teacher are presented contextually: a perceptual component that covers the perception of linguistic signs and means of expressiveness of artistic text, intuitive comprehension of their meanings and empathetic immersion in the text senses; a cognitive component that encompasses the ability to establish the contextual interconnections of its elements, to adequately understand the meaning and specificity of the language of arts; a praxeological component that combines representational, interpretive, performing skills, the ability to express its own understanding of textual senses, their expedient interpretation. The article outlines the prospects for further research with a focus on the orientiation towards the elaboration of a criterial apparatus aimed to establish the level of developed artistic and hermeneutic competency of students – future music or choreography teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4855
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Component structure of artistic and.pdf363.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.