Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепанова, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorStepanova, Lyudmila Vasylivna-
dc.date.accessioned2019-11-19T11:13:07Z-
dc.date.available2019-11-19T11:13:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтепанова Л. В. Компонентна структура художньо-герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії / Л. В. Степанова // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць. – Умань : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2017. – №16. – С. 175–184.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4855-
dc.description.abstractУ статті представлено сутність та компонентна структура художньо-герменевтичної компетентності майбутнього викладача музики та хореографії. Визначено перцептивний компонент, що охоплює вміння сприймати фізичні та смислові аспекти тексту, здатність до емоційно-експресивного сприйняття; когнітивний компонент, що охоплює вміння виявляти контекстуальні значення знаків, встановляти взаємозв’язки його елементів; праксеологічний компонент, що об’єднує репрезентативні, інтерпретаційні, виконавські вміння, здатність до вираження власного розуміння текстуальних смислів. The structural components of the artistic and hermeneutic competency of future music and choreography teacher are presented contextually: a perceptual component that covers the perception of linguistic signs and means of expressiveness of artistic text, intuitive comprehension of their meanings and empathetic immersion in the text senses; a cognitive component that encompasses the ability to establish the contextual interconnections of its elements, to adequately understand the meaning and specificity of the language of arts; a praxeological component that combines representational, interpretive, performing skills, the ability to express its own understanding of textual senses, their expedient interpretation. The article outlines the prospects for further research with a focus on the orientiation towards the elaboration of a criterial apparatus aimed to establish the level of developed artistic and hermeneutic competency of students – future music or choreography teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectсприйняттяuk
dc.subjectрозумінняuk
dc.subjectвираженняuk
dc.subjectперцептивний компонентuk
dc.subjectкогнітивний компонентuk
dc.subjectпраксеологічний компонентиuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectperceptionuk
dc.subjectcomprehensionuk
dc.subjectexpressionuk
dc.subjectperceptual componentuk
dc.subjectcognitive componentuk
dc.subjectpraxeological componentuk
dc.titleКомпонентна структура художньо-герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографіїuk
dc.title.alternativeComponent structure of artistic and hermeneutic competence of future teachers of music and choreographyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Component structure of artistic and.pdf363.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.