Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4830
Назва: Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи
Інші назви: Preparing Preschool Specialists to Work with Disadvantaged Families: Systematic, Eventual, Axiological, Reflective Approaches
Автори: Жаровцева, Тетяна Григорівна
Zharovtseva, Tetyana Grygorivna
Ключові слова: методологічні підходи
methodological approaches
неблагополучні сім`ї
disadvantaged families
підготовка студентів до роботи з неблагополучними сім`ями
preparing students to work with disadvantaged families
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Жаровцева Т. Г. Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи / Т. Г. Жаровцева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 96-99.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методологічні підходи, що лежать в основі підготовки студентів до роботи з неблагополучними сім'ями і специфічний їх зміст в контексті проблеми, що розглядається. . The article presents some methodological approaches which are a basis of training specialists of pre-school education for interaction with unfavourable families; ascertains their specificity in the context of the problem mentioned.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4830
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf157.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.