Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4830
Title: | Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи |
Other Titles: | Подготовка специалистов дошкольного образования к работе с неблагополучными семьями: системный, событийный, аксеологичный, рефлексивный подходы Preparing Preschool Specialists to Work with Disadvantaged Families: Systematic, Eventual, Axiological, Reflective Approaches |
Authors: | Жаровцева, Тетяна Григорівна Жаровцева, Татьяна Григорьевна Zharovtseva, Tetyana Grygorivna |
Keywords: | методологічні підходи методологические подходы methodological approaches неблагополучні сім`ї неблагополучные семьи disadvantaged families підготовка студентів до роботи з неблагополучними сім`ями подготовка студентов к работе с неблагополучными семьями preparing students to work with disadvantaged families |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Жаровцева Т. Г. Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи / Т. Г. Жаровцева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 96-99. |
Abstract: | У статті розглядаються методологічні підходи, що лежать в основі підготовки студентів до роботи з неблагополучними сім'ями і специфічний їх зміст в контексті проблеми, що розглядається. В статье рассматриваются методологические подходы, лежащие в основе подготовки студентов к работе с неблагополучными семьями и специфическое их содержание в контексте рассматриваемой проблемы. The article presents some methodological approaches which are a basis of training specialists of pre-school education for interaction with unfavourable families; ascertains their specificity in the context of the problem mentioned. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4830 |
Appears in Collections: | 2006 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.