Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4830
Title: Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи
Other Titles: Preparing Preschool Specialists to Work with Disadvantaged Families: Systematic, Eventual, Axiological, Reflective Approaches
Authors: Жаровцева, Тетяна Григорівна
Zharovtseva, Tetyana Grygorivna
Keywords: методологічні підходи
methodological approaches
неблагополучні сім`ї
disadvantaged families
підготовка студентів до роботи з неблагополучними сім`ями
preparing students to work with disadvantaged families
Issue Date: 2006
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Жаровцева Т. Г. Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи / Т. Г. Жаровцева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 96-99.
Abstract: У статті розглядаються методологічні підходи, що лежать в основі підготовки студентів до роботи з неблагополучними сім'ями і специфічний їх зміст в контексті проблеми, що розглядається. . The article presents some methodological approaches which are a basis of training specialists of pre-school education for interaction with unfavourable families; ascertains their specificity in the context of the problem mentioned.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4830
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf157.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.