Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4830
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖаровцева, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorZharovtseva, Tetyana Grygorivna-
dc.date.accessioned2019-11-19T09:12:05Z-
dc.date.available2019-11-19T09:12:05Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЖаровцева Т. Г. Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи / Т. Г. Жаровцева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 96-99.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4830-
dc.description.abstractУ статті розглядаються методологічні підходи, що лежать в основі підготовки студентів до роботи з неблагополучними сім'ями і специфічний їх зміст в контексті проблеми, що розглядається. . The article presents some methodological approaches which are a basis of training specialists of pre-school education for interaction with unfavourable families; ascertains their specificity in the context of the problem mentioned.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectmethodological approachesuk
dc.subjectнеблагополучні сім`їuk
dc.subjectdisadvantaged familiesuk
dc.subjectпідготовка студентів до роботи з неблагополучними сім`ямиuk
dc.subjectpreparing students to work with disadvantaged familiesuk
dc.titleПідготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходиuk
dc.title.alternativePreparing Preschool Specialists to Work with Disadvantaged Families: Systematic, Eventual, Axiological, Reflective Approachesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf157.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.