Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4830
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жаровцева, Тетяна Григорівна | - |
dc.contributor.author | Zharovtseva, Tetyana Grygorivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-19T09:12:05Z | - |
dc.date.available | 2019-11-19T09:12:05Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Жаровцева Т. Г. Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи / Т. Г. Жаровцева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 96-99. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4830 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються методологічні підходи, що лежать в основі підготовки студентів до роботи з неблагополучними сім'ями і специфічний їх зміст в контексті проблеми, що розглядається. . The article presents some methodological approaches which are a basis of training specialists of pre-school education for interaction with unfavourable families; ascertains their specificity in the context of the problem mentioned. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | методологічні підходи | uk |
dc.subject | methodological approaches | uk |
dc.subject | неблагополучні сім`ї | uk |
dc.subject | disadvantaged families | uk |
dc.subject | підготовка студентів до роботи з неблагополучними сім`ями | uk |
dc.subject | preparing students to work with disadvantaged families | uk |
dc.title | Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи | uk |
dc.title.alternative | Preparing Preschool Specialists to Work with Disadvantaged Families: Systematic, Eventual, Axiological, Reflective Approaches | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2006 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.